| FAQ | Szukaj | Użytkownicy | Grupy | Statystyki | Rejestracja | Zaloguj |

Poprzedni temat «» Następny temat
Sezon 2019/20 czyli Stevie Y nowym GM i dalsza przebudowa
Autor Wiadomość
Zion 
Administrator
DetroitRedWings.pl


Ulubiony Zawodnik: Filip Hronek, Filip Zadina
Za Red Wings od sezonu: 1999-2000
Wiek: 33
Dołączył: 06 Paź 2006
Posty: 4438
Skąd: Łaziska Górne - 7250 km od LCA
Wysłany: 2019-04-07, 21:27   Sezon 2019/20 czyli Stevie Y nowym GM i dalsza przebudowa

Tomasz napisał/a:
Zion jeszcze nie zamykaj tematu. ;)


Zostawiam otwarty temat "Sezon 2018/19 czyli początek przebudowy" gdzie cały czas można prowadzić dyskusję dotyczącą podsumowania sezonu 2018/19.

Już za dwa dni loteria draftowa, która być może dużo nam wyjaśni, a później oczekiwanie na sam draft, który odbędzie się pod koniec czerwca. Dyskusje odnośnie loterii i draftu prowadzimy we wcześniej stworzonym już temacie – "2019 NHL Entry Draft"

Co czeka nas latem i w nowym sezonie? Jak będzie wyglądała dalsza przebudowa? Co pokażą młodzi?

Zapraszam do dyskusji.
_________________

 
 
     
Tomasz 


Za Red Wings od sezonu: 1999-2000
Wiek: 36
Dołączył: 02 Maj 2010
Posty: 2316
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2019-04-18, 16:18   

Dziś tylko informacyjnie. W końcu mamy całe lato na zastanawianie się i ocenianie kolejnych ruchów Hollanda. ;)


 
     
Yogi80 

Ulubiony Zawodnik: Filip Zadina , Filip Hronek
Za Red Wings od sezonu: 1990
Wiek: 40
Dołączył: 05 Paź 2016
Posty: 93
Skąd: Ruda Śląska
Wysłany: 2019-04-19, 13:08   

Marzenia każdego fana Detroit właśnie się spełnia. Steve managerem :detss:
 
     
Noodles 


Ulubiony Zawodnik: Pavel Datsyuk
Za Red Wings od sezonu: 2003/04
Wiek: 37
Dołączył: 27 Cze 2012
Posty: 1410
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2019-04-19, 13:14   

I poszlo. Stevie Y generalnym menedzerem Skrzydel :mrgreen: Kenny zostaje przesuniety na Sr Vice President.

No, teraz wielkanocne jajo to ja moge zjesc :troll:
 
     
bukaj22 

Ulubiony Zawodnik: Henrik Zetterberg
Za Red Wings od sezonu: 1997-98
Wiek: 35
Dołączył: 03 Cze 2009
Posty: 2100
Skąd: Poznań
Wysłany: 2019-04-19, 13:24   

Niesamowita wiadomość. Piękny Świąteczny prezent. ;)

Korzystając z okazji chciałbym życzyć Wszystkim Wesołych Świąt. ;)
 
     
Lukas 
Lukas


Ulubiony Zawodnik: Tomas Tatar
Za Red Wings od sezonu: 2007
Wiek: 27
Dołączył: 23 Lut 2015
Posty: 475
Skąd: Tczew
Wysłany: 2019-04-19, 14:36   

Z dniem dzisiejszym przyszłość Red Wings maluje się w jaśniejszych barwach. Czas na odważniejsze ruchy, a to genialny pierwszy krok.
_________________
To whom much is given much is expected...
 
     
RadeKas 
:troll:


Ulubiony Zawodnik: Datsyuk
Za Red Wings od sezonu: 98-99
Wiek: 33
Dołączył: 12 Kwi 2007
Posty: 1730
Skąd: Lublin
Wysłany: 2019-04-19, 15:24   

wow a jednak Kenny ustąpił

będzie ciekawie
_________________

 
 
     
Tomasz 


Za Red Wings od sezonu: 1999-2000
Wiek: 36
Dołączył: 02 Maj 2010
Posty: 2316
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2019-04-19, 16:00   

Stało się... i dlaczego tak długo trzeba było na to czekać. ;)

W każdym razie. Kapitalna wiadomość, choć wszyscy musimy pamiętać o jednym. Holland jeszcze nie odszedł z organizacji. Przypuszczam, że zajęcie stołka Devellano (jeśli niczego nie pomyliłem). Skłoni go do rozglądnięcia się szerzej. Może za rok pomyśli poważnie o Seattle.

Jestem ogromnie ciekawy, czy Yzerman będzie w stanie przełamać organizacyjne schematy. Przebudować to co nie działało i mocniej postawić na młodzież w "long run".


 
     
PaprykarZ 

Ulubiony Zawodnik: 19
Dołączył: 28 Kwi 2010
Posty: 561
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 2019-04-19, 17:20   

No i to jest piękna wielkanocna niespodzianka! : )
_________________
Ah gdyby Zagłębie grało tak jak Red Wings... :D
 
     
Noodles 


Ulubiony Zawodnik: Pavel Datsyuk
Za Red Wings od sezonu: 2003/04
Wiek: 37
Dołączył: 27 Cze 2012
Posty: 1410
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2019-04-19, 17:30   

"Gdy emocje juz opadna, jak po wielkiej bitwie kurz..."

O 21 na oficjalnej stronie Red Wings konferencja prasowa Yzermana, Illicha i Hollanda. Na pewno bedzie mozna uslyszec sporo ciekawych rzeczy.


Nie da sie ukryc, czeka nas bardzo interesujacy offseason. Troszke łezka sie w oku kreci ale odkad jestem z Red Wings to u steru byl zawsze Kenny a dzis, historyczna zmiana dla organizacji, oby zmiana na dlugie lata. :) Pewnie beda tacy co beda uwazac, ze Y bedize marionetka w rekach Hollanda i zasiedzialych ludzi w gabinetach. Uwazam cos odwrotnego. Y ma zbyt silna pozycje by pozwolic sie zdominowac i zostac tylko twarza nie majace za wiele do powiedzenia. Wg mnie teraz zaczynamy ere Yzermana, to bedzie jego projekt, nie dziwia mnie odwazne kroki personalne, tak w sztabie jak i w rosterze.
Z informacji jakie sie pojawily wynika, ze to Holland bardzo naciskal na zatrudnienie Yzermana i od wielu tygodni mocno nad tym pracowal. Wczesne odpadniecie Tampy tylko przyspieszylo caly proces i ostateczna decyzje.

Lato bedzie niezwykle. Nudno nie bedzie. Mysle, ze draft bedzie juz przynajmnije czesciowo nalezal do Yzermana (wincyj ruskich! wincyj ruskich!) tzn, on bedzia mial tu kluczowe slowo do powiedzenia, pewnie zmieni sie troche kierunek przygotowan do draftu. Nie zdziwi mnie jakis odstrzal wsrod tych najmniej produktywnych graczy, jakies przesuniecie zlego kontraktu itp. Rynek UFA, zobaczymy jak tam dokladnie czapka bedzie wygladac i na co mozemy sobie pozwolic.

Trafia nam sie swoj czlowiek, czlowiek, ktory ma sporo dobrego jako GM na swoim koncie (wpadki tez byly). Mnie najbardziej cieszy, ze to moze byc nowe rozdanie, nowe, swiezsze spojrzenie na druzyne, jej ksztaltowanie i polityke kadrowo-placowa. Hollandowi trzeba dziekowac za wygrane Stany, za utrzymanie Skrzydel przez lata w czolowce. Ostatnie pare lat bylo slabych ale to nie rpzekresla calosci. Mam nadzieje, ze za Yzermana bedziemy swiadkami tych najlepszych lat jakie mielismy za Hollanda.
Roggi pewnie bedzie brutalnie tlumil forumowa ekscytacje ale ja wierze, ze dzisiejszy dzien to poczatek czzegos nowego tylko jeszcze trzeba uzbroic sie w cierpliwosc bo z pewnoscia czekaja nas jeszcze ze 2-3 lata chude by pozniej moglo byc lepiej.
 
     
RadeKas 
:troll:


Ulubiony Zawodnik: Datsyuk
Za Red Wings od sezonu: 98-99
Wiek: 33
Dołączył: 12 Kwi 2007
Posty: 1730
Skąd: Lublin
Wysłany: 2019-04-19, 17:34   

To co? Point? :troll:
_________________

 
 
     
Yogi80 

Ulubiony Zawodnik: Filip Zadina , Filip Hronek
Za Red Wings od sezonu: 1990
Wiek: 40
Dołączył: 05 Paź 2016
Posty: 93
Skąd: Ruda Śląska
Wysłany: 2019-04-19, 18:25   

Hahaha Point to by było wejście. Gdyby Tampa grała pewnie dalej byśmy czekali, a tak świetna informacja świąteczna ;) Zastanawia mnie jeden fakt czy Yzerman miał coś do powiedzenia przy przedłużeniu Blashilla? Chyba Kenny nie rzucilby mu takiej klody?
 
     
Noodles 


Ulubiony Zawodnik: Pavel Datsyuk
Za Red Wings od sezonu: 2003/04
Wiek: 37
Dołączył: 27 Cze 2012
Posty: 1410
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2019-04-19, 18:48   

Yogi80 napisał/a:
Zastanawia mnie jeden fakt czy Yzerman miał coś do powiedzenia przy przedłużeniu Blashilla? Chyba Kenny nie rzucilby mu takiej klody?

Tak na chlopski rozum, to wg mnie mial. Skoro Holland pracowal nad sciagniecie Yzermana ok. 3 miesiace a przypuszczam, ze jednak jakis czas temu sie juz dogadali ale ustalili, ze poczekaja az Tampa skonczy sezon to Holland nie przedluzalby Blashilla jesli wiedizalby, ze Yzerman nie jest w jakims stopniu jego zwolennikiem. Holland go przedluzyl ale tylko na dwa lata by zostawic Yzermanowi jakeis pole manewru na wypadek gdyby np. wspolpraca Blashilla i Yzermana sie nie ukladala tak jak Y zakladal. I sadze, ze te dwa lata to moze byc taki poligon doswiadczalny dla Y. To moze byc czas, ktroy dal sobie Y na uporzadkowanie rostera, kilku graczy zniknie z listy plac, paru zostanie ale beda latwiejsi do zbycia z juz krotkimi kontraktami. Nasz mlody core o dwa lata zwiekszy swoje ligowe doswiadczenie. Moze za dwa lata trenrem bedzie ktos o wiekszym nazwisku?
Wydaje mi sie, ze jeszcze mocniej w tym i przyszlym roku skupimy sie na drafcie starajac sie wyciagnac z tych dwoch naborow jak najwiecej dobra, moze pojdziemy w jakosc a nie ilosc i moze bedziemy swiadkami trejdowania w gore podczas draftu by wylapac tych, ktorych bardzo bedziemy chciec. Trzeba byc przygotowanym na zmiane dzialania, na byc moze wiecej ruchow itp.

RadeKas napisał/a:
To co? Point?

Nie wierze i nie chce, nie poprzez offer sheet. Nie za cene jaka by trzeba zaplacic. Potencjalnie dwie lub cztery pierwsze rundy gdy jestesmy zespolem z dolu. Wole jednak pojsc w draft. Pamietajmy, ze taki Point to gra tam z Kucherovem czy Stamkosem, my graczy takiego kalibru nie mamy a co za tym idzie jemu jest latwiej w Tampie blyszczec.

Wyobrazmy sobie, ze skladamy offer sheeta za Pointa, Tampa nie wyrownuje, podpisujemy Pointa, Tampa dostaje 2 lub 4 nasze peirwsze rundy w zaleznosci od naszego kontrakut z Pointem. W najblizszym sezonie nie wchodzimy do PO, zajmujemy powiedzmy 8-10 miejsce od konca. A pozniej wygrywamy loterie... Zakladajac, ze Point = #1 draftu to jeszcze dalismy Tampie kolejne picki. Oczywiscie taki scenariusz jest ekstremalnie pesymistyczny ale moze sie zdarzyc a my bysmy byli w takim ukladzie bardzo przegrani.
Lepiej zaczekac dwa lata, podpisac kogos wartosciowego na UFA, postarac sie pozbyc jakiegos zlego kontraktu, w tym czasie do big league moga na dobre wskoczyc Zadina, McIsaac czy Veleno. W dodatku w dwoch kolejnych draftach mozemy miec wciaz okazje wyjac bardzo dobrych graczy. Wziecie Pointa nie sprawi, ze staniemy sie konkurencyjni w kontekscie walki o Stana. Za duzo mamy dziur.
 
     
Roggi 


Ulubiony Zawodnik: Paweł Dacjuk
Za Red Wings od sezonu: 2001
Wiek: 39
Dołączył: 03 Maj 2008
Posty: 1562
Skąd: płn-wsch skrzydło...
Wysłany: 2019-04-19, 19:48   

Cytat:
Roggi pewnie bedzie brutalnie tlumil forumowa ekscytacje ale ja wierze, ze dzisiejszy dzien to poczatek czzegos nowego tylko jeszcze trzeba uzbroic sie w cierpliwosc bo z pewnoscia czekaja nas jeszcze ze 2-3 lata chude by pozniej moglo byc lepiej.


Wyleję tylko odrobinę zimnej wody na Wasze rozpalone głowy :mrgreen: ...

Warto przypomnieć w tym miejscu, że ta wynoszona na piedestał Tampa nic jeszcze nie wygrała i pomimo najbardziej utalentowanego składu w lidze, dostała dwa razy w play off baty od drużyn, które są zbudowane W podobny sposób w jaki zaczął konstruować nas od pewnego czasu Holland ;) .
Po drugie różnica w podatkach nie będzie taką kartą przetargową przy negocjacji nowych kontraktów z UFA i RFA więc ten czar może szybko prysnąć.
 
     
bukaj22 

Ulubiony Zawodnik: Henrik Zetterberg
Za Red Wings od sezonu: 1997-98
Wiek: 35
Dołączył: 03 Cze 2009
Posty: 2100
Skąd: Poznań
Wysłany: 2019-04-19, 19:58   

Transmisja z konferencji prasowej. ;)

https://www.youtube.com/watch?v=0F40v-t4ODU
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Design by Forum Komputerowe
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,06 sekundy. Zapytań do SQL: 11