| FAQ | Szukaj | Użytkownicy | Grupy | Statystyki | Rejestracja | Zaloguj |

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Zion
2007-10-03, 13:23
PO Runda 1: Detroit v Calgary
Autor Wiadomość
red wing 
LET'S GO RED WINGS!

Ulubiony Zawodnik: Filip Zadina
Za Red Wings od sezonu: 1998-1999
Dołączył: 08 Kwi 2007
Posty: 788
Skąd: Poznań
Wysłany: 2007-04-14, 18:27   

Ja wyznaje zasadę taką, że zwycięskiego składu się nie zmienia. Uważam,że jeszcze warto zaczekać z powrotem 44 i wystawić go troche później, Hudler i Filppula zagrali świetne spotkanie i naprawde zdejmowanie któregoś z nich byłoby mimo wszystko błędem, zważając że są w dobrej formie fizycznej jak i psychicznej, są po prostu "w gazie". Taktyka na mecz numer dwa jest prosta powtórzyć mecz numer 1, grać szybko i twardo! Wtedy efekt przyjdzie! GO WINGS GO!!!!!!!!!!!!!!!
_________________
LET'S GO RED WINGS
 
     
reporter 


Wiek: 40
Dołączył: 06 Kwi 2007
Posty: 141
Wysłany: 2007-04-14, 19:21   

No tak. Ja pisałem jednak o sytuacji kiedy Bert na dobre się wyleczy, bo też nie jestem za jego przedwczesnym powrotem (droga po Stana długa :mrgreen: ). Wtedy będzie trzeba zrezygnować z któregoś chłopaka i tu widziałbym Hudlera. Według mnie jest za mały na PO ;) .
 
     
Kwiat 
jesus datsyuk christ


Ulubiony Zawodnik: 5-game suspension Smith
Za Red Wings od sezonu: 03/04
Wiek: 29
Dołączył: 06 Paź 2006
Posty: 1324
Skąd: DE
Wysłany: 2007-04-14, 20:01   

Poki co Bert bedzie pauzowac takze w drugim meczu. Hudler bedzie mogl udowodnic swoja przydatnosc, bo widze, ze Wy wszyscy juz na dobre go skreslacie...
_________________
"The Swedes never hug me," Osgood said. "I get none. Zero. I feel like I should get more. I'm getting lonely. They should hug more."
 
 
     
Leszek 


Ulubiony Zawodnik: Steve Yzerman, Henrik Zetterberg
Za Red Wings od sezonu: ????
Wiek: 31
Dołączył: 06 Paź 2006
Posty: 819
Skąd: Poznań/Częstochowa
Wysłany: 2007-04-14, 20:46   

Kwiat napisał/a:
Poki co Bert bedzie pauzowac takze w drugim meczu. Hudler bedzie mogl udowodnic swoja przydatnosc, bo widze, ze Wy wszyscy juz na dobre go skreslacie...


Wszyscy? Jak wszyscy? Przecież mówiłem, że wolałbym zdjąć ze składu Samuelssona :P
 
 
     
palo 
Lodz 26ers Player


Za Red Wings od sezonu: 1998
Wiek: 34
Dołączył: 06 Paź 2006
Posty: 2162
Skąd: Łódź, Polska
Wysłany: 2007-04-14, 21:28   

ja tez go nie skreslam, nie u siebie :) po prostu wydaje mi sie, ze jak ktos ma poleciec to wlasnie on.

a tak w ogole to tez mamy dyskusje - kleska urodzaju nam sie porobia :P
 
 
     
reporter 


Wiek: 40
Dołączył: 06 Kwi 2007
Posty: 141
Wysłany: 2007-04-14, 21:47   

Ja też nikogo nie skreślam. Tzn. co palo, mamy się nie wypowiadać?
 
     
Bajus 

Ulubiony Zawodnik: Henrik Zetterberg
Wiek: 37
Dołączył: 08 Paź 2006
Posty: 259
Skąd: Krakow
Wysłany: 2007-04-15, 05:22   

reporter napisał/a:
Tzn. co palo, mamy się nie wypowiadać?


A bo ten palo juz nie wie czego chce. Zobaczyl troche swiata i mysli ze gwiazdeczka
 
 
     
palo 
Lodz 26ers Player


Za Red Wings od sezonu: 1998
Wiek: 34
Dołączył: 06 Paź 2006
Posty: 2162
Skąd: Łódź, Polska
Wysłany: 2007-04-15, 09:57   

wlasnie podoba mi sie, ze mozemy dyskutowac o tym kto ewentualnie musi poleciec a nie jak zapychac dziury :)

caly urok internetu, ze nie wiadomo jaka czlowiek ma mine jak pisze :)

u nas w Szwecji... ;)
 
 
     
pieniek

Dołączył: 08 Paź 2006
Posty: 66
Wysłany: 2007-04-15, 13:21   

Panowie wiem że nie na temat (a może właśnie na temat :) ) - ale gdzie można oglądnąc meczyk dzisiejszy bo jest musze przyznać o ludzkiej porze ! Na sopcast będzie?
_________________

 
 
     
palo 
Lodz 26ers Player


Za Red Wings od sezonu: 1998
Wiek: 34
Dołączył: 06 Paź 2006
Posty: 2162
Skąd: Łódź, Polska
Wysłany: 2007-04-15, 14:33   

jak gdzies bedzie to sie dowiesz tutaj lub tam na forum :) musi gdzies byc
 
 
     
RadeKas 
:troll:


Ulubiony Zawodnik: Datsyuk
Za Red Wings od sezonu: 98-99
Wiek: 32
Dołączył: 12 Kwi 2007
Posty: 1729
Skąd: Lublin
Wysłany: 2007-04-15, 18:02   

sop://211.152.34.35:3912/15678

JEST :D
 
 
     
red wing 
LET'S GO RED WINGS!

Ulubiony Zawodnik: Filip Zadina
Za Red Wings od sezonu: 1998-1999
Dołączył: 08 Kwi 2007
Posty: 788
Skąd: Poznań
Wysłany: 2007-04-15, 21:15   

No to weekend kończy się super!!!!! Ale nasze "skrzydełka" tym razem dostarczyły sporo emocji 2 tercja kiepska zdecydowanie dla flames, na ale od czego mamy "dominatora" :) Należy zdecydowanie poprawić grę w przewadze, 5 na 3 trzeba wykorzystywać!!!! na szczęcie to się nie zemściło, na ale gdyby nie głupie kary flames to mogłoby być nerwowo do końca. Filppula gra jak natchniony 2 mecz drugi gol, Datsyuk jak zawsze solidny, no ale martwi troche postawa "Zettiego" szarpie, walczy no ale on musi strzelać bramki, miejmy nadzieje, że wkrótce coś ustrzeli. Zrobiliśmy swoje 2:0 dla nas, teraz wygrać jeden mecz w calgary, i u siebie kończymy zabawe, w meczu numer 5, moim zdaniem będzie 4:1 dla nas! no ale nie należy też popadać w euforie, co sie wydarzyło w play - offs w 1999r i 2001r chyba nie trzeba przypominać :( Trzeba być skoncentrowanym do końca!!!! i dokończyć dzieła, gaszenia płomieni. GO WINGS GO!!!!!!!!!!!!
 
     
Kwiat 
jesus datsyuk christ


Ulubiony Zawodnik: 5-game suspension Smith
Za Red Wings od sezonu: 03/04
Wiek: 29
Dołączył: 06 Paź 2006
Posty: 1324
Skąd: DE
Wysłany: 2007-04-15, 21:19   

Zetta ma okres ochronny, nie gral 19 meczow to musialo sie odbic na jego formie. Grunt, ze wlasnie szarpie, gra przytomnie... na stzrelanie przyjdzie czas jak inni przestana dostarczac nam bramek.
_________________
"The Swedes never hug me," Osgood said. "I get none. Zero. I feel like I should get more. I'm getting lonely. They should hug more."
 
 
     
Bajus 

Ulubiony Zawodnik: Henrik Zetterberg
Wiek: 37
Dołączył: 08 Paź 2006
Posty: 259
Skąd: Krakow
Wysłany: 2007-04-15, 21:50   

red wing napisał/a:
2 tercja kiepska zdecydowanie dla flames, na ale od czego mamy "dominatora"


Jesli rywal oddaje trzy strzaly mna bramke, to nawet ja z moim brzuchem gdybym stal na bramce zostalbym bohaterem tercji. 2 tercja o tyle byla slabe, ze stworzylismy mniej sytuacji strzeleckich niz w pozostalych dwoch

red wing napisał/a:
Należy zdecydowanie poprawić grę w przewadze, 5 na 3 trzeba wykorzystywać!!!! na szczęcie to się nie zemściło, na ale gdyby nie głupie kary flames to mogłoby być nerwowo do końca


No i znow sie nie zgodze:) Wlasnie gra w PP super wygladala,krazek chodzil jak po sznurku, moze czasami za bardzo chcieli wjechac z nim do bramki(tak to to by Schneider przypierdzielil i mielibysmy takich samych strzelcow w 1 i 2 meczu) ale Cgy mieli PP bez oddanego strzalu a my bombardowalismy i zamykalismy non stop


red wing napisał/a:
no ale martwi troche postawa "Zettiego" szarpie, walczy no ale on musi strzelać bramki, miejmy nadzieje, że wkrótce coś ustrzeli.


Zetta nie czuje jeszcze tak krazka, co podkreslali komentatorzy wyszukujac rozne sytuacje. A moze przestraszyl sie Datsa, ktory wyrasta na lidera zespolu? :P

red wing napisał/a:
Zrobiliśmy swoje 2:0 dla nas, teraz wygrać jeden mecz w calgary, i u siebie kończymy zabawe, w meczu numer 5, moim zdaniem będzie 4:1 dla nas!



I kolejny raz sie nie zgodze :evil: Po co sie meczyc,pojedziemy ich 4:0

A tak jeszcze co do meczu to podobalo mi sie jak Zetta zwalil Kippera a Stuart Langa:)
 
 
     
palo 
Lodz 26ers Player


Za Red Wings od sezonu: 1998
Wiek: 34
Dołączył: 06 Paź 2006
Posty: 2162
Skąd: Łódź, Polska
Wysłany: 2007-04-15, 21:59   

we wtorek mecz ogladam nie ma bata.

co do Zety to tak tylko zeby nie bylo jak w ostatnich latach Dacjuk. Kontuzja zrobila swoje - to raz. Strzelac tak naprawde nie musi, mysle, o ile reszta w miare dziala. Poza tym Dacjuk nie mial w ostatnich latach czasu na rozwiniecie skrzydel a w tym roku, mam nadzieje, jeszcze chlopaki troche pograja to sie Szwed rozpedzi.

tymczasem po wyniku i statsach jestem optymistycznie nastawiony do wycieczki do Kanady :)
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Design by Forum Komputerowe
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,04 sekundy. Zapytań do SQL: 11