[Sob 1:41] RadeKas:  ciekawe czy jest szansa, że o 2 będzie pick
[Sob 1:44] Noodles:  o 2 Gary wchodzi na scene i zaczyna tyrrade dlaczego to on jest komisarzem i dlaczego nalezy mu za to dziekowac :)
[Sob 2:02] RadeKas:  no tak, 2:02 a transmisja jeszcze się nawet nie włączyła po reklamach :P
[Sob 2:06] Noodles:  za jakies 2-3 minuty start draftu
[Sob 2:06] Roggi:  Macie jakiś dobry stream?
[Sob 2:07] Noodles:  TOR podpisalo Kapanena
[Sob 2:07] Noodles:  http://onhockey.tv/
[Sob 2:08] Noodles:  Roggi pierwszy lub drugi link
[Sob 2:09] Roggi:  Myślałem, że może coś lepszego znaleźliście.
[Sob 2:14] RadeKas:  15 minut i Gary pucuje Sedinów :P
[Sob 2:21] Roggi:  Ciekawe czy SY będzie kontynuował gówniane wybory w 1 rundzie jak to było w Tampie...
[Sob 2:23] Noodles:  widze, ze Roggi znow wlewa optymizm w nasze serca :D
[Sob 2:23] Roggi:  Co za pisduś z tego JH :D
[Sob 2:25] Noodles:  narazie same sensacyjne wybory :D
[Sob 2:25] RadeKas:  pokolenie Bieberów jest silne w narodzie amerykańskim ;)
[Sob 2:25] Noodles:  ok teraz zaczyna sie draft, czas ruszyc ta loterie.
[Sob 2:31] Roggi:  hahaha
[Sob 2:32] RadeKas:  plotki się sprawdziły :troll:
[Sob 2:32] Noodles:  Turcotte, Byram, Zegras? Ktory dla nas?
[Sob 2:33] Roggi:  Dupa nie Getzlaf będzie....
[Sob 2:34] RadeKas:  Dach wygląda jak klon Cindy
[Sob 2:36] RadeKas:  chyba pasowałby mi Turcotte
[Sob 2:37] Roggi:  Trafiłem jednak
[Sob 2:38] Noodles:  jesli LA wezmie Turcotta to nie zdziwi mnie jak Y zrobi zjad w dol (jesli bedzie mial taka opcje).
[Sob 2:40] Roggi:  Jak dla mnie Boldy
[Sob 2:42] RadeKas:  w sumie dla mnie nawet Rusek może być, Steve wie co robi ;)
[Sob 2:43] Noodles:  ekhm ekhm wydymani
[Sob 2:43] Noodles:  dzialaj Y, faworyty poszly, to co Zegras, Podkolzin lub zjazd?
[Sob 2:44] RadeKas:  nie ma w tym roku casus Zadiny
[Sob 2:44] Noodles:  a wystarczylo przegrac jeden mecz wiecej...
[Sob 2:45] bukaj22:  Tak to jest jak w ostatnim tygodniu RS traci się szansę na fajnego gracza w imię mitycznego uczenia się wygrywania. :D
[Sob 2:46] RadeKas:  po co przegrywać? Trzeba ogrywać młodych :troll:
[Sob 2:47] Noodles:  idziemy
[Sob 2:48] Roggi:  No i macie
[Sob 2:49] Noodles:  Y wszedl jakis wkurw....ony i strzelil z dupy :/
[Sob 2:49] RadeKas:  wtf
[Sob 2:50] bukaj22:  Nieźle Stevie :D
[Sob 2:50] Noodles:  super, od wrzesnia ofladamy Bundeslige w hokeju :lol:
[Sob 2:50] Noodles:  załamka
[Sob 2:51] RadeKas:  już chciałem Stevie Y chwalić za szybkie ogłoszenie, ale co to jest?
[Sob 2:55] Roggi:  Macie swego zbawiciela :D . Nie wyrobię jaka beka. Zamiast zejść w dół i pozyskać dodatkowe wybory...
[Sob 2:56] Roggi:  Wybór jak w Tampie gówno jakie brali w top 20
[Sob 2:56] RadeKas:  https://i.imgur.com/c4jt321.png
[Sob 2:57] bukaj22:  Mnie ten wybór się podoba. Jestem ciekaw kogo weźmiemy w kolejnych rundach. :}
[Sob 2:57] Roggi:  Pisałem o skillu itd. a tu znów charakter i tego typu pierdy.
[Sob 2:59] Roggi:  Co Ci się bukaj podoba, niemiecki cep?
[Sob 2:59] Roggi:  Może jako PK w trzeciej parze jak dobrze pójdzie :D
[Sob 3:00] Roggi:  Wygranymi będą Ci wybierający w przedziale 10-15
[Sob 3:00] Lurtzek:  Szczęki nie mogę pozbierać z podłogi
[Sob 3:02] Noodles:  defensywny obronca, niby ma arsenal ale go nie widac, ja tu widze niemickiego DeKeysera
[Sob 3:03] Noodles:  za rok w 1 rundzie wezmiemy jakiegos Rumuna czy Ukrainca.
[Sob 3:03] Roggi:  To samo Noodles pomyślałem. SY w ogóle wiedział, że wybiera w 1 rundzie?
[Sob 3:06] Roggi:  No kur.. nie wierzę, że to się dzieje.
[Sob 3:06] bukaj22:  Wzięliśmy gościa, który świetnie przewiduje sytuacje na lodzie, bardzo dobrze jeździ na łyżwach, bardzo dobrze gra w defensywie i w zeszłym sezonie był jednym z powodów dlaczego Mannheim zdobyło Mistrzostwo.
[Sob 3:08] Noodles:  wow super, wygral lige niemiecka, przekonales mnie bukaj
[Sob 3:08] bukaj22:  Wyluzujcie Panowie. To co najlepsze przeszło nam koło nosa. Zresztą i tak najważniejsze będzie kogo weźmiemy w kolejnych rundach.
[Sob 3:11] Noodles:  czy mzona cofnac ten draft i wybierac jeszcze raz z tym, ze teraz nasz GM wybierze z glowa?
[Sob 3:12] Noodles:  czuje, ze jestesmy najwiekszym przegranym top10
[Sob 3:12] RadeKas:  Nucks wzięli Ruska :(
[Sob 3:12] Noodles:  Podkolzin w VAN
[Sob 3:12] RadeKas:  nie wiem po co siedziałem pół nocy
[Sob 3:13] Noodles:  nie martw sie Radku, my mamy Niemca
[Sob 3:13] Noodles:  bukaj lol a ja myslalem, ze najwazniejsze to dobrze wybrac ze swoim najwyzszym pickiem
[Sob 3:14] Roggi:  Przynajmniej nie pizduś.
[Sob 3:18] bukaj22:  O jeny ale marudzicie. :D
[Sob 3:19] Roggi:  Dobrze, bedziemy szorować dno ligi jeszcze dłużej.
[Sob 3:20] Roggi:  COL dostanę jeszcze Boldiego i można wyciągać nóż :D
[Sob 3:22] Roggi:  7 czerwca Niemcy pisali na forum, że idzie ponoć do nas - ciekawe.
[Sob 3:26] Roggi:  Ufff...
[Sob 3:50] Noodles:  COL zamiotlo, Byram i Newhook.
[Sob 3:54] Roggi:  Rób Y wymianę po Krebsa. To jeszcze może uratować wieczór
[Sob 3:56] Roggi:  Można iść spać.
[Sob 4:02] Roggi:  Obrońcy idą jak ciepłe bułeczki.
[Sob 10:12] staszek:  Nie ma to jak czytać podsumowania wygranych/przegranych, gdzie wszędzie się zaczyna porażki od DRW
[Sob 10:33] RadeKas:  Said they were going to take Moritz Seider either at sixth or 35th. Didn"t want to risk not getting him :troll:
[Sob 12:19] Noodles:  Y chcial zejsc w dol ale nie dostal zadnej interesujacej oferty a nie chcial odpuscic NIemca wiec go wzial z #6. Niektorzy widza NIemca jako #2 wsrod obroncow tego draftu. Ja nie, gosc ma ograniczopne mozliwosci ofensywne
[Sob 12:21] Noodles:  "milo", ze znow idziemy w centymetry a nie talent. Ciagle czytam o NIemcu "jest duzy, gra fizycznie itp" bla bla bla, rzygam tym, bedziemy miec swojego Dylana McIlratcha.
[Sob 16:22] RadeKas:  McIlratha już mamy nawet :P
[Sob 16:58] staszek:  Dzięki za życzenia, szkoda, że pewien Steve popsuł wszystko. Dame you Steve!
[Sob 18:41] Noodles:  TOR oddao MArleau i 1 runde 2020 do Caroliny, Canes go wykupia i maja niemal za free pierwsza runde :/ a Y spi...
[Sob 18:41] Noodles:  Podobno Vegas desperacko chce sie pozbyc kontraktu Clarksona... Stevie heloł!
[Sob 18:43] Noodles:  Subban oddany do Devils! Ale marny zwrot, Santini, jakis ahalowiec i dwie drugie rundy.
[Sob 19:05] Noodles:  dzien 2 start :] Y nie zawiedz. Dawaj Ruskich :D
[Sob 19:07] bukaj22:  http://onhockey.tv/ ruszyła druga runda draftu
[Sob 19:08] Roggi:  Lavoie proszę!!!
[Sob 19:09] Roggi:  Nie można było tego dziada wziaść od TOR??
[Sob 19:09] Roggi:  SY póki co daje dupy gorzej niż Holland
[Sob 19:19] Noodles:  Kaliyev LA
[Sob 19:22] Noodles:  Preds oddali, Flyers wzierli Brinka, Y bierz Dorofyeva!
[Sob 19:24] Noodles:  super, nadal w kilometry idziemy :facepalm:
[Sob 19:24] Lurtzek:  Filtrujemy listę po wzroście lol
[Sob 19:25] Noodles:  Toumisto, gosc z Assatu, najslabszej ekipy Liiga, kolega Kivemakiego.
[Sob 19:25] Lurtzek:  To co? Jak kiedyś Isles cały draft samych D i żaden nie przebił się do NHL :D
[Sob 19:25] Noodles:  gosc typowany w rankingtach na 3 runde, my bierzemy zarz na poczatku drugiej...
[Sob 19:27] Lurtzek:  Past... Hej... Wright... Sogaard jest wysoki, bierz Sogaarda teraz :P
[Sob 19:31] bukaj22:  Sogaard już poszedł do Sens :D
[Sob 19:31] Lurtzek:  Ehh lepiej było brać Sogaarda z tym naszym pickiem...
[Sob 19:32] Noodles:  Lavoie w EDM, Kenny wroc!
[Sob 19:41] Roggi:  Durnie z VAN
[Sob 19:43] Roggi:  Carolina świetnie draftuje w ostanich latach
[Sob 19:43] Noodles:  Afanasyev :/ do NSH
[Sob 19:47] Noodles:  niee, kurrr.... Knazyev, badzo ciekawy D ale my wolimy metry i idzie do SJ
[Sob 19:49] Roggi:  Niech dalej SY śpi...
[Sob 19:49] Noodles:  Kings co za draft, kalyiev, fagemo i turcotte
[Sob 19:49] Roggi:  Robertson, Fagemo
[Sob 19:51] Noodles:  az sie boje co zaraz wybierzemy
[Sob 19:52] Roggi:  Wypisz wymaluj draft 2017, który w całości do kibla można juz spuścić...
[Sob 19:53] Noodles:  bierz pan tego Dorofyeva
[Sob 19:54] Noodles:  dobra, niczego juz nie oczekuje
[Sob 19:55] Roggi:  Właściciel zakazał brać Rosjan i tyle :D
[Sob 19:56] Noodles:  jeszce tak ze 3-4 anonimowych gosci z uczelni i nic sie nie zmienia.
[Sob 19:57] Lurtzek:  I koniecznie jakiegoś Good boya z Michigan :D
[Sob 19:58] Roggi:  Jakiegoś makoroniarza wzięliśmy z NY
[Sob 20:01] Roggi:  A myślałem, że gówniany draft 2017 będzie ciężko przebić :D
[Sob 20:07] Noodles:  Albert Johansson, D oczywiscie. Ten nie ma 3 metrow wzrostu.
[Sob 20:17] Noodles:  Albin Grewe mi sie podoba, dobry wybor.
[Sob 20:19] Noodles:  tyle rosjan do wzieciai tak malo pickow :/
[Sob 20:20] Lurtzek:  Dorofeyev już poszedł czy naszczał komuś do piwa, że nikt go nie chce?
[Sob 20:22] Noodles:  jeszcze jest
[Sob 20:23] Noodles:  sory ale mielismy 4 okazje go wybrac, olalismy, nie wezmiemy go w ogole, moze nawet nie bierzemy go pod uwage
[Sob 20:24] Noodles:  Carolina ladnie wybiera, teraz Puistola
[Sob 20:33] Noodles:  Grewe to taki szwedzki Marchand lub Bertuzzi, zdecydowanie dobry wybor, swietny sezon w juniorach, duzo kar lapie ale to bardzo fizycznie grajacy zawodnik ze skillem, swietny wybor z #66, brawo
[Sob 20:37] Noodles:  Dorofeyev papa do Vegas
[Sob 20:42] Roggi:  Zupełnie się nie zgadzam z Tobą Noodles. Dla mnie to głupek, który nie nadąża głową za grą i wtedy robi krzywdę rywalom. Fatalny pick...
[Sob 20:46] Noodles:  CAR i LA zamiataja ten draft
[Sob 21:06] Lurtzek:  Dustina Wolfa bierzmy
[Sob 21:45] Noodles:  Rany kogo my wybieramy :facepalm: z jakiejs dziadowskiej ligi kolejny obronca... a kilku ciekawych Finow zostalo.
[Sob 21:48] Roggi:  2017 wypisz wymaluj. Sięganie w każdej rundzie. Chcemy wyglądać na mądrzejszych niż inni
[Sob 21:49] Pandemon:  Wright kur....
[Sob 22:05] Noodles:  oddajemy 143 za 177 i 191
[Sob 22:08] Noodles:  mamy 159, 177, 190 i 191
[Sob 22:12] Noodles:  tym naszym draftem nikt nie steruje, on zyje wlasnym zyciem.
[Sob 22:14] Noodles:  Carolina... z 9 zawodnikow jakich do tej pory wybrali, 7 cholernie mi sie podoba, co za draft Canes
[Sob 22:22] Yogi80:  Amerykanscy fani Detroit są chyba głupsi niż ustawa przewiduje. Oni się cieszą z każdego gościa, jeszcze wierzą, że to są przemyślane ruchy Y. Oni ślepo w niego wierzą.
[Sob 22:23] Noodles:  o a ten wybor mi sie podoba, juz wczesniej na niego zwrocilem uwage, Elmer Soderblom, dwumetrowy center z dobrymi rekami grajacy fuzycznie, wybor Hakana jak w morde strzelil.
[Sob 22:26] Noodles:  jesli idziemy w centymetry to dawac Psenicke
[Sob 22:37] Noodles:  177 - Gustav Berglund, kolejny Szwed, kolejny D, kolejny duzy chlopiec.
[Sob 22:59] Noodles:  190 - Kiril Tyutyayev, wreszcie Rosjanin :D , 175cm, w sierpniu skonczy 19 lat, napastnik, niezle punktowal w minionym sezonie
[Sob 23:00] Noodles:  191 - Carter Gylander, bramkarz, duzy, w dziadowskiej lidze ale niezle liczby
[Sob 23:01] Noodles:  koniec draftu dla nas...
[Sob 23:28] Noodles:  Lurtzek - Wolf wybrany przez Calgary z #214
[Nie 9:29] Lurtzek:  I to jest steal
[Sob 18:01] Noodles:  Red vs White na zywo https://www.youtube.com/watch?v=lYsxz9nlsMo :)
[Pon 16:54] Tomasz:  Jeśli ktoś nie znalazł jeszcze linka. Podsyłam: https://www.youtube.com/watch?v=f0JWyZlX80o
[Pon 17:20] Noodles:  Podobno Anders Lee chce 9mln, ktos chyba chetny :facepalm:
[Pon 17:38] Noodles:  Chyba podpiszemy Patrika NEmetha na dwa lata, kasa poki co nieznana
[Pon 17:48] Noodles:  Nemeth 2,5mln/rok dwa lata
[Pon 17:50] Noodles:  Panarin do NYR, pewnie ok. 11mln, NYI i CBJ mocno cisnely by go podpisac, Kurtki chyba 12mln dawaly :facepalm:
[Pon 17:50] Pandemon:  Panarin w NYR
[Pon 17:58] Roggi:  Kiedy będzie wiadomo czy ktoś rzucił OS?
[Pon 18:08] Noodles:  Dzis w tym temacie nic nie musi byc wiadomo. OS moze ktos rzucic np. 5 lipca, to nie musi byc dzis
[Pon 18:29] Noodles:  Panarin 11,6mln/rok
[Pon 18:41] D_Mac:  Filppula wraca, kontrakt na dwa lata
[Pon 18:45] Pandemon:  Rybar do Finlandii...Ile dostanie Pickard?
[Pon 18:53] Noodles:  Pickard prawdopodobnie dostanie two-way kontrakt, mial slabe dwa ostatnie sezony a poza tym mamy Berniera wiec trzech bramkarzy w rosterze nie bedzie.
[Pon 18:56] Noodles:  Fillpula 3mln/rok, dwa lata
[Pon 19:02] Noodles:  Nyquist w CBJ 22mln/4lata
[Pon 19:28] Yogi80:  Podpisanie Pickarda i pozbycie się Rybara to jest jakiś absurd. Do tego Filipula kolejny stary dziad. Na razie Steve mnie negatywnie zaskakuje
[Pon 19:35] Roggi:  Mówiłem żebyście się mocno nie zdziwili gdy go zatrudnialiśmy... Póki co to jest dokładnie ten sam absurd jaki uprawiał KH.
[Pon 19:37] Noodles:  Nemeth i Filppula to kontrakty przejsciowe, najwyrazniej zakladamy, ze dwa najblizsze lata beda nadal slabe a obaj zawodnicy jakos znaczaco nas nie wzmocnia. Da sie to przezyc bo umowy tylko dwuletnie a wiec na ten okres przejsciowy, przebudowy, wydaje mi sie tez, ze podpisanie NEmetha oznacza koniec Kronwalla.
[Pon 19:38] Noodles:  Roggi sam sie ekcytowalex Yzermanem, to raz, dwa - Holland to podpisal takiego Nielsena na 6 lat czy Abdelkadera na 7. Y te dwa kontrakty podpisal z chlodniejsza glowa.
[Pon 19:58] Noodles:  MTL chyba zasadza sie na Aho i smierdzi tu OS. Moga to zrobic, maja miejsce, Carolina zuli na kontrakcie dla Fina, jesli MTL zapcha kontrakt bonusami to taka organizacja jak CAR moze tego nie ogarnac. Dla MTL to ciekawy kąsek i fajna perspektywa zbudowania finskiego duetu z Kotkaniemim
[Pon 20:33] Roggi:  Chodzi mi o to Noodles, że znów zapchają miejsce w składzie młodym i te durne gadki o mentorowaniu można między bajki włożyć. Ile takich dziadów potrzebujemy do tego?Po drugie takie kontrakty to jest właśnie różnica między top3 , a top 10 draftu. Znów chcesz Seidera za rok? Bo ja nie!
[Pon 21:02] Noodles:  ja wszystko rozumiem, poza tym tak jak ktos slusznie zauwazyl, wydalismy 6mln na dwoch przcietnych graczy zamiast wziac na klate kontrakt MArleau i dostac za to 1 runde
[Pon 21:03] Noodles:  MTL dal OS Aho. 5 lat, niecale 8,5mln. CAR ma 7 dni na wyrownanie.
[Pon 21:04] Noodles:  rekompensata 1,2 i 3 runda. Bede zdziwiony jesli CAR nie wyrowna. Taki zwrot za Aho to bylaby kleska.
[Pon 21:11] Noodles:  podobno MTL zaoferowal maksymalne bonusy w kazdym roku kontraktu a to moze byc problem dla Canes. Bedzie ciekawie.
[Pon 21:14] Noodles:  heh niezly numer, Aho podobno zaakceptowal bo chcial 5-letnia umowe a CAR chciala od razu podpisac na 8 lat, wiec Aho zgodzil sie na OS MTL i tym samym ma to czegochcial, bedzie mial kontrakt tna 5 lat z CAR lub MTL.
[Pon 21:20] Roggi:  22 mln w ciągu roku...
[Pon 21:56] Noodles:  Podobno jesli Canes wyrownaja to Habs zloza OS za innego topowego RFA (Marner? Point? Rantanen?) jesli za tydzien wciaz beda oni bez kontraktow ze swoimi zespolami. Nudy nie ma :D
[Pon 22:03] bukaj22:  Właściwie Nemeth i Flip niewiele zmieniają. Nadal będziemy ogórkami i jeśli w ostatnim tygodniu nie będziemy grać na maksa to w top 3 od końca powinniśmy być. W następnym sezonie będzie niezła czystka w składzie i będzie można myśleć o kimś konkretnym.
[Pon 22:14] Pandemon:  #RedWings Yzerman said he did not have any front office moves to announce.
[Pon 22:34] Yogi80:  Tylko po co zwalniamy Frka, Rybara, Sulaka, Witkowskiego a bierzemy w zamian taki sam szrot za większą KASĘ. Draft teraz to wq.. Wia mnie strasznie Y. tym falstartem i nie przyjmuje do wiadomości, że za rok czy dwa ruszamy z kopyta. Nie jesteśmy jakąś jeb... a Arizona czy innymi leszczami
[Pon 22:52] Noodles:  Nie jestesmy ARizona ale tez na dzis nie jestesmy tak atrakcyjni by zawodnicy krotko przed trzydziestka jak Panarin czy Duszejn uderzali do nas. Przykladowo TOR pare lat temu tez bylo w gonie i topowi wolni agenci do nich nie uderzali drzwiami i oknami bo mimo, ze historyczna organizacja to mieli swoje problemy i musieli sie z dna wydostac.
[Pon 23:12] Noodles:  Witkowski w Tampie, Frk w LA
[Pon 23:14] Yogi80:  Tylko Tor nie pokpilo sprawy wybierając nie sorry marnujac pierwsza rundę na jakieś niemieckie drewno.
[Wto 7:32] Lurtzek:  Nie pokpiło? Lol. Akurat Toronto robiło jeszcze większe jaja. Oddali dwie pierwsze rundy + drugą rundę za Kessela. Te pierwsze rundy dały bardzo wysokie picki (Seguin i Hamilton). Do tego drewniaki w postaci Luke Schenn z pickiem #5 czy Kadri z pickiem #7? Że o wymianie Tuukka Rask za Andrew Raycroft nie wspomnę :D więc sorry, ale do poziomu marnowania Toronto jeszcze nam daleko :D
[Wto 7:34] Lurtzek:  A to tylko parę przykładów z brzegu, a jest tego więcej
[Wto 12:06] bukaj22:  Per Yzerman “If we sign a forward or another defenseman it does not box out any of our young players. It gives us protection if they’re not ready to go in the fall.”
[Wto 14:57] Yogi80:  Wiesz z perspektywy wielu lat łatwiej szydzic z Tor, natomiast Kadri przy naszych wyborach to o tak jest wypas
[Wto 18:09] Lurtzek:  Nasze wybory z Kadrim porównamy jak te nasze wybory będą miały 30 lat. Teraz jeszcze się rozwijają, a po Kadrim Leafs więcej się spodziewali po picku nr 7. I nie szydzę z Toronto bardzo lubię oglądać współczesnych Leafs, po prostu nie mówmy że oni nic nie zmarnowali, zmarnowali wiele. A czy z Moritza będzie drewno to się jeszcze zobaczy. A przywołany przykład Toronto pokazuje jedynie, że lepiej spokojnie budować przez draft niż rzucać się jak wsza na kołnierzu i rozdawać bezsensowne kontrakty
[Wto 18:18] bukaj22:  Czemu się czepiliście Seidera ? Widziałem go w Mannheim i prezentował się naprawdę świetnie. Chłopak ma ogromne możliwości i myślę, że będziemy mieli z niego pociechę na wiele lat.
[Wto 19:15] Yogi80:  Ale właśnie Holland przez lata wydawał kasę ma bezsensowne kontrakty ufa i nasze którymi przez lata jesteśmy związani. Steve w tym roku idzie jego droga, bo za cholere nie rozumiem ani jednego kontraktu. Zamiast tak jak już pisano przytulić pierwsza rundę za marleu, ale to sztab już dawno powinien rozegrać.
[Wto 19:33] Yogi80:  Bukaj, ja nie będę się wypowiadal za innych odpowiem za siebie. Cały sezon znosilismy upokorzenia i zylismy draftem. Na początku marzył mi się Huges lub Kakko, później Byram, ale nie pogardzilbym Podkolzin em bo stawiam że to będzie przyszły gwiazdor. Seider może i będzie dobrym graczem ale nie tego oczekiwaliśmy, nie z tym numerem. Moja radość gdy Steve został managerem była tak ogromna, że każdy jego ruch łamie mi serce, żaden jego krok mi się nie podoba, a wszyscy w Detroit są zachwyceni, gdy
[Wto 19:36] Yogi80:  Było parę razy w historii sportu przypadków, że legenda danego klubu przychodziła jako ratownik i jeszcze bardziej pogrążala klub.
[Wto 19:40] Roggi:  Nie ma co przywoływać przykładów nieudolności Toronto sprzed kilku lat, bo wtedy byli zarządzani przez bandę kretynów, która była podatna na wpływy mediów i kibiców. Zrobili całkowity reset, wyciągnęli worki z pieniędzmi i kupili najlepszych ludzi do pracy w biurze jak i w terenie jakich tylko można było zdobyć, Dziś to jedna z najlepiej zarządzanych organizacji w lidze.
[Wto 19:45] Roggi:  Yogi80 ma trochę racji, SY powinien zrobić z naszego miejsca pod czapką atut i skupować złe kontrakty za wybory w drafcie i prospektów, a nie podpisywać badziew z UFA, który do niczego nie jest nam potrzebny. Leadership już mamy dzięki umowom jakie Holland nam zafundował.
[Wto 19:50] Roggi:  Liczyłem na kreatywność, a póki co dalej kręcimy się jak mysz na kółku w klatce. Niech nikt tylko później nie narzeka jak dostaniemy kolejny 6th w drafice 2020...
[Wto 19:52] Roggi:  Jedyny plus, że tego Gardinera nie udało się podpisać, bo zdębiałem jak zobaczyłem plotki łaczące tego patałacha z nami..
[Wto 20:26] Roggi:  Razem z Sharks i CBJ jesteśmy zainteresowani Gusiewem. To jest właśnie ruch jaki SY powinien bezwzględnie wykonać. Stać nas na ryzyko dania mu tych 2x4mln jakie chce i miejsca w NHL. Jak nie wypali to i tak jesteśmy w dupie.
[Wto 20:33] Noodles:  O tak, Gusev zdecydowanie tak, cena za niego nie musi byc wcale duza bo Vegas sa troche pod sciana, czapka zapchana a w dodatku ich oferta dla Rosjanina jest slaba.
[Wto 20:34] Noodles:  CAR wyrownala oferte MTL i Aho zostaje w Canes. Szybko poszlo :D to teraz kto? Marner czy Point?
[Wto 21:15] Roggi:  Aho dostał to czego chciał: mnóstwo kasy i wyrwie się z tego wygwizdowia gdy skończy się ten kontrakt.
[Wto 21:36] Roggi:  Gusiewa to na 90% Rangers przechwycą skoro nie zamierzają już tankować, a przy ich nowej kolonii rosyjkiej ma to za dużo sensu.
[Nie 22:16] piotras1985:  Chodzą plotki że Aho nie był pierwszym celem MTL. Pierwszą ofertę złożyli Pointowi ale on ją odrzucił i później uderzyli do Aho
[Czw 11:53] Pandemon:  W końcu Wright został pogoniony...Ufff
[Czw 20:41] Roggi:  Jego wybory nie były gorsze niż te przez ostastnie 22 lata więc na świętowanie poczekajmy aż następca pokaże coś więcej.
[Czw 20:42] Roggi:  Grunt, że amerykańska siatka została pogoniona, bo tutaj tkwił największy problem.
[Pią 18:10] Lurtzek:  @Zion: wszystko ok, jak widać na załączonym obrazku ;)
[Pią 19:11] Zion:  ok